.

.

torsdag 12 mars 2015

Jag dör...

Jag gillar verkligen inte att åka och handla. Tycker det är stressande och rörigt. (Tror jag förstår hur Leo känner det)  men idag skulle jag till polisen och hämta mitt leg och passade på att köpa lite grejer som fyllts på på den där vill ha/ borde listan. 
In på Gina för att köpa ett par leggins som var slut... In på Kappahl och byta nellis klänning, in på cubus och byta, sen köpte jag nya gummisnoddar på Glitter,
Nagellack på hm, leggins med kjol på lindex till Nelli. Så bra nu när hon kryper med en fast sydd kjol. 
Det nästa och inte alls planerade var bokaffären. Jag ville ha nån bok med ljud till Nelli och dom hade halva priset på rea priset så jag köpte hyr mycket som helst, flera böcker kostade bara 19,50 eller 25kr.
Men sen ledsnade Nelli totalt och var hungrig så jag gick in på Hemköp och köpte en välling på tetra men hon vägrade äta den så jag fick gå tillbaka igen och köpte en gröt och frukt smoothi. Den älskade hon och jag gjorde en egen sallad på Hemköp 

På vägen hem köpte vi mjölk och yoghurt på ica och nu vill jag bara dö i soffan kG har så ont i fötterna och kl 15 ska jag hämta killarna i skolan men Nelli som åkt vagn hela dan är super busig. 







1 kommentar:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Å full rulle:)!
Hoppas ni får en mysig fredag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)