.

.

onsdag 8 april 2015

Ännu sjukare

Hur är det möjlig??
Har knappt kunnat sova alls i natt för att jag har arit så dålig. När vi gick och la oss blev huvudvärken intensivare och jag svettades som en galning och sedan frös jag och jag hade så ont i kroppen så jag skakade.  Vet inte alls varför jag inte kunde sova så fort jag somnade vaknade jag efter en liten stund och bara låg och hade ont.

Nelli och killarna har varit super snälla och knäpptysta hela förmiddagen, Nelli verkade nästan lite sämre idag, glad och busig när killarna var hemma men på eftermiddagen när de åkte iväg med Micke så ville hon bara sitta i knät hela tiden men vi hade det mysigt :)






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)