.

.

söndag 12 april 2015

Bättre och läsläxa

Eftter en låång natts sömn känner jag mig ganska återhämtad efter gårdagens händelse, tröttheten ökade tyvärr på symptomerna och i går kväll mådde jag så dåligt så det inte finns ord att beskriva det, Språngande huvudvärk, svår yrsel, skakningar i kroppen och illamående så jag somnade faktiskt vid halv nio och sov till sju då nelli vaknade (med ett avbrott då Leo drömde en mardröm och kankse 5 napp avbrott med Nelli) men Micke  tog henne vid sju och gick ner så sov jag  till 10.
Nu känner jag mig som sagt återställd, nu är det bara symptomerna från halsflussen kvar.

Leo hade en läsbingo med sig hem på lovet där skulle men läsa för någon yngre så han valde Nelli och i någon annans säng så han valde Robin säng.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)