.

.

fredag 17 april 2015

Gympa

Eftersom jag fortfarande är sjuk och inte kan gå till gymmet får jag väl titta på när andra tränar, nä skämt åt sido.
Leo har problem med gympan i skolan så idag följde jag med och var med på gympan. Idag var väl kanske fel dag att var med för dom ska öva på en dans med Sid ifrån Ice Age och alla barn satt som ljus och lyssnade och tittade på filmen men det var kul, jätte kul att vara med och jag saknar ju faktiskt mitt jobb jätte mycket när jag är hemma.


Eftersom de hade studiedag på fritids och fritids därför var stängt kändes det nästan som lov så vi firade det med äppelpaj och film till mellis. Det är det bästa jag vet på loven film och fika och killarna tycker också att det är jätte mysigt

När j gick till Leos gympa började det ös regna men det stör inte Nelli, hon älskar att ha regn skuddet på vagnen och leka tittut



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)