.

.

söndag 12 juli 2015

Dags att åka hem

Idag är det dags att åka hem efter folkrace veckan i vimmerby.
Man kan sammanfatta veckan som en av dom mest misslyckade semestrarna vi har haft men vi är inte ledsna för det.
Först har jag mitt magbråck som gör att jag knapp kunnat stå av ren smärta, Micke körde ett heat och ett varv på heat nr2 sen gick bilen sönder. Takluckan på husvagnen blåste av på vägen ner och på torsdagen blev Nelli sjuk men hög feber plus att det har regnat större delen av veckan så inte ens vädret har gjort livet roligare.
Vi avslutade sista dagen med hotellfrukost innan vi packade ihop och åkte hem men vid frukosten råkade Nelli riva Micke i ögat men nageln så Micke hade så ont när han körde hem att vi tillslut fick ringa hans föräldrar och be dom komma och möta oss och köra hem vår bil. Micke åkte till akuten där det visade sig att det var en rispa på hornhinnan så nu äter han smärtstillande och har fått salva till ögat.
Väl hemma packar jag in maten i kylskåpet och då slår locket på kylboxen igen på Nellis fingrar och det locket väger massor kan jag berätta eftersom hela motorn och allt sitter  där.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)