.

.

tisdag 28 juli 2015

Gnälli Nelli

Jag vet inte vad det är som pågår just nu men det e inte kul.
Det började natten mellan lördagen och söndagen och då tänkte jag att hon sov oroligt för att hon hade blivit nattad av någon annan och att det kanske blev lite konstigt för henne men både i natt och i går natt så har hon  gråtit massor och i natt blev hon ännu argare när jag stoppade in nappen.
Men även på dagarna har hon varit super gnällig och gråtit massor, matchen i söndags va som sagt hemsk, igår gnällde hon oavbrutet tills jag gick en promenad och hon somnade i vagnen och när hon vaknade fortsatte det och idag bara grät hon hela förmiddagen som eg var 2 timmar eftersom hon vaknade 10 och vid tolv ledsnade jag och satte henne i vagnen och tänkte att hon kanske behövde sova men nej då.
I vagnen lekte hon pulade med det mesta i över en timma och när vi kom hem bröt hon ihop och bara grät igen så tillslut gav jag henne en flaska i soffan och då somnade hon på en gång.
Undra vad det är?? hon verkar inte sjuk eller nåt.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)