.

.

lördag 25 juli 2015

Roxette sjöhistoriska Stockholm

jag fick biljetter  av Micke i jul klapp och äntligen var det dags.
Men förväntningarna inför kvällen var botten låga då de hotade med regn och mycket riktigt lagom tills det var dags att åka började det regna.
Mickes mamma och pappa och Emma var barn vakt åt Nelli och  killarna och det kändes jobbigt att lämna bort Nelli. Vi har bara haft barnvakt åt henne i någon timma innan och det kändes jätte jobbigt, inte för att jag trodde att det inte skulle gå bra utan mer jobbigt att lämna henne så länge.
Vi fick skjuts in till Kungsträdgården och TGIF där vi drack goda drinkar och åt otroligt god mat, där började jag ångra alltihopa och ville bara åka hem till Nelli.
Vi tog en taxi till sjöhistoriska och kom 20 minuter innan dom började och där träffade vi lite folk som vi känner, och sedan började det så det var perfekt tajmat. Vid det laget hade regnet tilltagit ordentligt och jag tog av och på luvan hela tiden för det hördes dåligt med luvan på och när jag tog av den rann regnet ner för ansiktet och ju längre kvällen gick så ökade regnet, det var helt galet.
men så fort dom började spela försvann all ångest för Nelli och det var så värt barnvakten.
Roxette är så bra även om det var en ganska knagglig konsert då Mari Fredriksson var så sjuk. Det var lite besvärande att se faktiskt då de fick ledan in henne på  scen och där satt hon hela konserten och sedan ledde Per Gessle ut henne efteråt. Det märktes ganska tydligt på sången också att hon inte orkade men det gör inget.en var 
Konserten var jätte bra, jag älskar Roxette och det var kul att komma hemifrån och träffa människor och få äta middag ensamma.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)