.

.

tisdag 21 juli 2015

Total lycka

Idag åkte jag och Micke till bauhaus och köpte jord för att fylla rabatten och på vägen till jobbet släppte han av mig och Nelli på Plantagen där vi frossade i blommor.
Resultatet blev tre olika rosa rosor, busk, och marktäckande. Och så köpte jag några mindre lila växter att sätta framför och emellan.


När jag kom hem ville både Robin och Leo hjälpa till att plantera, Leo sa att det var det roigaste han gjort så tyvärr vart jag tvungen att säga åt honom att gå därifrån när jag skulle plantera eftersom jag vill planera och tänka och han blev skitarg för han ville plantera själv :)
Sen vaknade Nelli och ville vara med även hon och det gick sådär :)












vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)