.

.

lördag 1 augusti 2015

Den bästa dagen

Jag har haft världens bästa dag tillsammans med Robin, Leo och Nelli.
Vi har varit på AIKs familjedag på Karlberg och jag är så glad att Micke övertalade mig att ta taxi dit.
Micke jobbar och alla vi känner är upptagna i dag jag har ringt alla jag känner och tom erbjudit pengar för att få skjuts men ingen har kunnat.

När vi kom dit tittade vi på AIKs träning och vi satt jätte bra till så alla spelarna gick förbi vår filt när de skulle in på plan och de hälsade på Robin och Leo när de gick förbi så dom blev överlyckliga.
Leo hoppade lite hoppborg och jag köpte en AIK nappflaska till Nelli, för jag hade såklart glömt att ta med dricka till henne, det absolut värsta man kan göra en dag när solen skiner. Men det var ju helt rätt plats att vara på när man har glömt flaska eftersom de säljer både dricka flaskor och nappflaskor där, jag hade ändå tänkt köpa en AIK nappflaska till henne eftersom både Robin och Leo hade det.
Efter träningen fick man autografer av spelarna och killarna  hade jätte kul och flera av spelarna höll i Nelli :)
I Biljetten ingick spelar kort och en grill lunch så vi år kött och kall potatis till lunch och sedan spelade killarna fotboll i en och en halv timman innan vi åkte hem, men då åkte vi för att både jag och Nelli var rysligt trötta.


Nelli är svår hon just nu, när vi kom dit var hon super gnällig och inget vi gjorde hjälpte sen blev det bra en stund när vi tog autograferna men helt plötslig tröttnade hon och skrek hysteriskt så jag gav henne lite gröt vilket gjorde henne nöjd ända tills den tog slut då började hon skrika hysteriskt igen,
Vi åt sedan lunch på vår filt och då mumsade hon glatt i sig massa potatis, sen  vände det och hon va en  jätte glad och busig liten tjej resten ev dagen men straxt innan tre började hon bli trött så vi ringde en taxi. På vägen till taxin stannade vi i klubbhuset för att låna toaletten och då kom carlgren som hade bytt om och skulle åka hem, han hälsade på Leo och pratade lite med honom. Jag har nog aldrig sett en sån lycklig liten kille.

















vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)