.

.

onsdag 5 augusti 2015

Mycket på en dag

Idag har vi gjort mycket.
I morse klockan 9 kom antisimex och sprutade på ett getingbo som vi hade fått på balkongen. I sndags när jag gick ut på balkongen hörde jag ett konstigt ljud och när jag tittade upp mot taket kryllade det av getingar, helt galet.
På förmiddagen åkte micke iväg på ett möte och när han kom hen igen åkte vi till pizza hut och åt lunch och sedan åkte vi till gocart hallen och åkte gocart ett tag.
Sen blev det en del affärer, Martin Olsson, jysk och solhaga. Vi letar efter ute möbler men det är svårt att hitta något vi gillar och på solhaga tittade jag på blommor men det var verkligen dåligt där, kommer aldrig mer titta på blommor där.


Nelli är så söt, varje dag klättrar hon upp i Leos fotölj och där sitter hon, antingen med hunden eller sin docka.


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)