.

.

måndag 31 augusti 2015

Världens suraste unge

Vet inte vad det är med Nelli idag.
Hon lekte lite gran men hela tiden började hon gråta, hon kastade sig ner på golvet och bara skrek. Så tillslut packade vi i hop och åkte till Farsta, dom har ta 3 för 2 på kappahl till den 2/3.
Men det funkade inte heller, hon brukar gilla att åka vagn och älska att åka buss men hon skrek så mycket på bussen att jag flera gånger övervägde att gå av. Likadant i Farsta hon grät och skrek, på kappahl lät jag henne krypa lite på golvet och det tyckte hon var jätte kul (önskar att hon gick ist så hon slapp bli så smutsig om knäna men idag struntade jag i om jag tom behövde köpa nya byxor) tillslut somnade hon men då var jag mer eller mindre klar, och skulle åka hem.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)