.

.

måndag 28 september 2015

Jag har varit på gymmet, klockan 8 idag igen.
Det funkar jätte bra att gå till gymmet innan Micke åker till jobbet på morgonen, kanske inte så himla bra för honom som inte är där förrens vid 10 då. men det går knappt att få ihop det annars.
På måndagar har killarna innebandy träning, på 
onsdagar har Robin fotbollsträning ocrh Micke har innebandy träning, 
på torsdagar har killarna och Micke innebandyträning
 lördagar har vi oftast match och har vi inte match så är det för att Micke ska göra något annat som i helgen då han körde folkrace och nästa helg ska han resa bort. 
Söndagar är det lite samma sak och sen har Micke innebandyträning på kvällen. 
Sen tillkommer det alltid massa annat som innebandy möten och sånt, 
Förra veckan hade Micke Folkrace möte på måndagen, ledarmöte på tisdagen, och föräldramöte på onsdagen.
Idag har vi först ett möte på adhd center och sedan har Micke personalmöte på jobbet.

Så att jag ska kunna klämma in någon form av egen tid är nästan omöjligt så klockan 8 på morgonen blir super bra, fast jag har varit lite sömning till en början, i fredags stog jag på löpbandet och drack kaffe tills jag vaknade.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)