.

.

måndag 7 september 2015

Öppna förskolan

I dag var vi på öppna förskolan för första gången på länge, vi har varit där några gånger tidigare men det var så dåligt så vi slutade gå men nu ger vi det en till chans.
Först var Nelli lugn och avvaktande sen åt vi lite lunch men hon hade ingen större mat lust och sen satte hon igång och busade men då stängde dom och det var dags att gå hem.

Hon somna de i vagnen på vägen hem och jag kastade i mig 2  alvedon och la mig på soffan och sov för jag hade sån fruktansvärd huvudvärk men det blev bara en timmas vila innan det var dags att väcka Nelli och byta om på henne och gå till killarnas skola för kl 14 var det syskon fotografering.
Hon såg hemskt allvarlig ut på korten för hon tycke hela grejen var märklig.
Fotografen var bra men han gjorde inga försök att få henne att le men det är väl så när man fotograferar några tusen barn i olika skolor.
Nelli provade att åka rutschkana för första gången och hon älskade det och ville åka igen och igen.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)