.

.

torsdag 3 september 2015

Vilken huligan

Jag vet inte om det har att göra med att jag har varit sängliggandes i 2 dagar eller om det är en utvecklings fas men Nelli har gått ifrån att vara otroligt lätt, snäll och hon har nästan aldrig ställ till med nåt, säger man att nåt är aj aj lyssnar hon (förutom hundmaten och skåpet i hallen) men nu i två dagar har det varit helt galet. Hon ser allt, hittar allt, och hon river i skåp hon aldrig har varit i förut. I förrgår välte hon blomvasen, i går min kaffekopp hon klättrar upp i soffan och tar ner saker ifrån hyllan, hon når saker både på bänken i hallen och på köksbordet. Det har hon säkert gjort förut med men hon har inte försökt.
I morse tog hon av sig blöjan och kissade på golvet när jag sa hej då till Robin ute i hallen så då blev det ett bad innan det var dags att åka till doktorn med Leo.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)