.

.

onsdag 16 september 2015

Vilken natt

Herre gud
Vet inte vad som hände......
Vi gick ner vid åtta när hon blev trött och ledsen men hon ville inte äta utan grät hysteriskt och tog bort flaskan tills jag gav upp sen kröp hon runt i sängen och busade lite och skrek hysteriskt.
Leo kunde inte sova och vid halv elva kom Micke hem så då försökte vi tillsammans få henne och sova och Leo gick upp och la sig på soffan och tittade på tv, (innerst inne hoppades vi att han skulle somna )
vid elva somnade hon tillslut och vid halv tolv somnade jag och Leo.
men sen skrek hon hysteriskt med jämna mellanrum hela natten.
Leo vaknade pigg i morse och sken som en sol och sa -om man är så här pigg när man lägger sig sen ska jag alltid lägga mig halv tolv.





vises


1 kommentar:

Lotte sa...

Oj, vad längesen det va jag va inne hos dig ser jag nu! Så stora våra barn blivit, inte klokt :-) Nu ska jag ta o läsa ikapp lite.
Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)