.

.

onsdag 14 oktober 2015

Älskade sötnos
När någonting dåligt händer glömmer man helt bort allt bra.
När vi skulle gå hem från kyrkan snubblade Nelli lite, inte alls farligt och tjejen som stog framför Nelli sa att det såg ut som att hon inte slog i ansiktet alls (troligtvis för att hon hade nappen) Jag lcfter upp Nelli och hon gråter hysteriskt sen ser jag allt blod som rinner ur munnen på henne.
Jag får alltid fullkomlig panik när nåt av mina barn blöder, jäkligt konstigt med tanke på att i alla andra situationer då det händer något är jag jäkligt handlings kraftig. Men tydligen inte med Robin Leo eller Nelli.
Jag försöker skölja hennes mun med kallt vatten över handfatet vilket kändes som en hemsk sak att göra mot någon som inte ens förstår varför och som gråter hysteriskt och blodet bara droppade ner i handfatet.
Det gick bra och hon fick på sig overallen och somnade så fort vagnen började rulla men ändå är jag bara så ledsen över det som hände henne.
Tråkig avslutning när hon har haft en sån rolig förmiddag.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)