.

.

tisdag 20 oktober 2015

Igen....

Idag gjorde hon likadant som igår fast det handlade inte om luchen.
När jag står på appoteket börjar hon gråta sen tar det aldrig slut, hon grät genom hela ica och så i 40 minuter till.
Jag provade att gå hem och ta upp henne, Hanna provade att gå runt med henne, då blev hon iofs tyst men så fort hon satte ner henne i vagnen började hon igen.
Sista gången jag lyfte upp henne somnade hon på en sekund på min axel men jag fick inte upp vagnen opp för backen med en hand så jag var tvungen att lägga ner henne igen och då började hon skrika hysteriskt tills jag kom in, kastade av mig kläderna och la mig på soffan, då somnade hon om igen men snyftar hela tiden i sömnen.
Men hon borde ha somnat i vagnen också för hon hängde ur vagnen och sov i kanske 1 minut innan hon  började gråta igen.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)