.

.

måndag 19 oktober 2015

Ja vad ska man säga om bebisar??
Ja man upphör aldrig att bli förvånad iaf.
Vi går hem till Hanna och Freja på förmiddagen och leker ute i parken.
Nelli är jätte glad och allt är toppen, sen hittar hon en halv banan under vagnen som jag tar och kastar, då blir hon jätte ledsen men sen går det över, hon tittar lite senare på en annan pojke som får lite mellanmål och blir jätte ledsen så jag tänker att hon kanske är hungrig även om kl bara var 10.45 och hon brukar äta 11.30 så jag gör iordning mat åt henne.
Först blir hon hysterisk när jag kommer med maten, troligtvis för att det inte är en banan men sen äter hon glatt 4-5 skedar men sen vill hon äta själv men jag ville inte det för dom där barnmatsburkarna är så jäkla rinniga (jag har köpt burkar som är för barn mellan 1-3 år och det var typ ris kött och majs i en massa soppa) men iaf hon skriker hysteriskt och kastar sig ner på marken så jag låter henne äta själv och mycket riktigt det bara rinner på hela henne.
Varje gång som jag försöker hjälpa henne, torka henne eller bara skrapa upp det hon tappat börjar allt om igen och hon skriker kastar maten och skeden o sanden, kastarsig själv i sanden och skriker skriker skriker.
Så här har hon aldrig bettet sig.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)