.

.

onsdag 7 oktober 2015

Värdelösa Kappahl

Micke skjutsade mig till farsta centrum efter middagen för det var några saker jjag verkligen ville köpa till Nelli men byxorna och bodysarna hade de inte fått in på Kappahl trots att hela facebook är fyllt med allas inlägg om att dom köpt de nya kläderna och personalen i farsta visste inte ens om att det skulle komma.
Men jag köpte klänningen jag ville ha trotts att den inte var på rea i farsta butiken trots att alla andra butiker rear ut den. och hittade till mig stora lycka två Batman tröjor på HM som jag köpte ett par svarta leggins till och förvandlade till pyjamas. Jag har letat hur länge som helst efter batman pyjamas men inte hittat någon.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)