.

.

fredag 4 december 2015

Häll regn och blåst

Å vad  jag älskar dessa regniga dagar ibland.
Idag har vi varit hemma hela dagen, jag skulle egentligen åka in till stan och prova ett par skor som jag ska önska mig i julklapp, men vem vill kryssa mellan butiker i spöregn?
Så vi stannade hemma och städade lite (går ju knappt att städa med henne hemma) sen bakade vi kladdkakemuffins till fredags myset i kväll.
Nu har vi varit i centrum och handlat och Nelli sover i vagnen, jag har ätit lunch i lugn och ro.
Gardinerna är nerdragna för fönsterna så vi slipper se regnet och all advents belysning är tänd, det ända som hörs är blåsten.








vises

2 kommentarer:

susana sa...

vilken söt liten hjälpreda!

Michaela sa...

Å tack

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)