.

.

söndag 13 december 2015

JULBORD


Vi har varit på SUNDBYGÅRD och ätit julbord och det var precis lika bra som alltid, det är det bästa julbord jag har varit på både till utbud men också kvaliten på maten.

I år tycker jag att jag var smartare än vanligt jag åt bara det verkligen älskar, sill, lax, lutfisk, revbenspjäll med rödkål och jansson,  men jag blev ändå mätt så det gjorde ont i magen på vägen hem.
 Micke och jag har varit på ganska många julbord genom åren och för ca 10 år sen var vi på Häringe slott och det var också ett av de bästa vi har ätit så förra året åkte vi dig igen och blev så fruktansvärt besvikna, maten var jätte dålig och för det priset var det det sämsta jag har ätit i hela mitt liv.






 



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)