.

.

onsdag 2 december 2015

Kyrkan

vi har varit i kyrkan idag, det är första gången vi gör något på en och en halv vecka.
Förra veckan var Nelli sjuk och på onsdagen blev jag sjuk men nu är Nelli så pass frisk att hon tycker att det är lite tråkigt hemma tror jag och jag är så pass frisk att jag orkar gå någon stans.
Det är fortfarande värst på morgonen och kvällar och nätterna tyvärr har jag hostat i 2 nätter nu inte jätte mycket men tillräckligt för att inte kunna somna på kvällarna och tillräckligt för att Nelli ska börja gråta varje gång

Men det var tur att vi gick till kyrkan för idag var sista gången och de bjöd dessutom på fika, men det blev en glad överraskning när vi kom dit för vi var ju borta förra veckan så vi visste inte om det. Tur att vi gick för nu är det många veckor till nästa gång.
 



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)