.

.

onsdag 9 december 2015

Nelli sitter och ser på PIPPI på datan och jag tränar lite. Jag har sån tränings abstinens efter att inte har varit på gymmet på 2.5 vecka. Först var jag sjuk och nu har Micke inte haft tillfälle att vara hemma.
Jag vet inte om det har med brist på träning att göra, det kan ju vara ett sammanträffande eller så har sängen blivit dålig (men det kan den nog inte bli helt plötsligt??)
Jag har i 4 nätter nu inte kunnat sova för att jag har så fruktansvärt ont i bäckenet, spelar ingen roll hur jag ligger. :)

Undra om Nelli är trött? Hon brukar aldrig sitta still och se på tv och nu har hon suttit i säkert 20min.
Nä dags att träna lite till sen ska vi möta hanna och Freja





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)