.

.

fredag 22 januari 2016

Andys igen

Idag åkte vi till Andys igen, idag med Hanna och Freja men det spelar u ingen roll att man åker dit flera dagar i rad så länge vi har kul likaväl som att gå till öppna förskolan.

I natt var hemsk natt Nelli började snurra runt i sängen vid elva och vid tolv ledsnade jag och tog av henne blöjan och kollade så det inte var mask igen. Jag trodde inte det egentligen för den gången klöste hon sig mellan benen och det gjorde hon inte i natt.
Sen börade hon gråta hysteriskt men till slut somnade hon men hela natten har hon klättrat på mig och så fort jag har flyttat på mig så började hon gråta.

Idag lekte Nelli men tröttnade fort och blev jätte gnällig, först tyckte jag att det var konstigt men sen kom jag på att hon säkert var trött efter natten men då åt hon lunch och då kom orken och glädjen tillbaka igen och vi åkte hem halv ett idag också.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)