.

.

fredag 29 januari 2016

Gud vad hon skriker

Hon skriker för ALLT.
I dag  gick vi till öppna förskolan med Freja och Hanna, jag tänkte att om hon var på ett lekställe med andra barn kanske det skulle gå lite bättre men så fort hon inte får som hon vill skriker hon, i falsett.
Hon hade en docka och en dockvagn sen kom Freja med en vagn, då springer Nelli fram och försöker ta den ifrån Freja och när vi säger nej gråter hon och skriker i falsett.
Vid ett tillfälle sprang hon och ställde sig i ett hörn bakom en bokhylla och bara skrek.
Sen går hon tillbaka igen och försöker ta vagnen igen, vi säger nej och hon skriker.
Vid ett tillfälle började Nelli och Freja att slåss för att båda ville stänga en grind.
Hon blir så sjukt ledsen för allt, hoppas det bara är en period och att det går över.
Även när vi äter gråter hon och skriker och ska bara ur stolen, idag gick hon och lekte kom tillbaka till bordet, tog en tugga och gick i väg och lekt osv osv.
Jag tycker inte att det är okej men jag vill verkligen att hon ska äta.
Många säger att det är ingen fara om hon inte äter eller hon dör inte av det eller hon äter när hon blir hungrig.
Men det är bara idioti tycker jag. För hur blir hon när hon inte äter??? Då gnäller hon och gråter ännu mer. Då blir ju dan ännu värre för att hon inte har någon ork. 
Jag fattar också att det inte är någon fara men vill jag ha en grinig unge hela dan? Och är det rätt mot henne att hon ska vara trött och ledsen för att hennes mamma låter henne slippa maten, det är ju knappast så jag gör henne nån tjänst.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)