.

.

lördag 9 januari 2016

Lördags morgon

Jag älskar lediga mornar.
Så skönt att de bara gick i skolan en dag :)
Det är den stunden som är bäst på hela dagen, allt är lugnt och tyst, Nelli är trött och gosig, killarna är lugna. Vi bara sitter i soffan (jag med en kopp kaffe) och bara myser och pratar, så fort frukosten dukas fram börjar liksom kaosen och efter frukosten gör alla sitt och Nelli har defenitift ingen lust att sitta i soffan och gosa.

Idag kom Nelli och jag ner först (det gör vi alltid) och efter några minuter kom Robin som blivit väckt och kunde inte somna om pga plogbilen. Han satte sig bredvid Nelli och då passade jag på att gå och göra kaffe och där satt dom resten av morgonen,


Robin i sin fina Matchens lirare tröja.
Tänk att Robin fick en och Leo två, jag är så himla stolt över mina killar







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)