.

.

tisdag 19 januari 2016

Svart hål och psykologen

Den här dagen blev till ett svart hål.
Vi började med att stressa iväg i morse, Micke åkte och lämnade Nelli hos mormor och morfar medans vi gjorde iordning oss. Robin gick till skolan och jag och Leo åkte till huddinge och träffade en psykolog som Micke och jag ska få prata med för att saker hemma ska bli lite lugnare.
Ibland ska Leo med och ibland ska vi prata utan honom. Idag var första gången Leo var med, jag tycker det gick jätte bra men han sa inte så mycket han satt mest och tittade ner i golvet och svarade väldigt fåordigt. Men jag hoppas det kommer gå bättre och bättre för jag tror det är bra för honom.
På slutet blev min huvudvärk värre och värre, jag vaknade med världens huvudvärk på morgonen men glömde lite bort den i all kaos som blev när alla skulle iväg men när vi gick ut ifrån doktorn kunde jag knapp se något och på vägen hem kämpade ag för att inte kräkas. Nelli stannade hos mamma och pappa och jag sov ända till klockan fyra men under hela kvällen hade jag ändå rejäl huvudvärk.
jag förstår inte vad som hände och helt ärligt var jag rädd som en bebis, jag har aldrig haft så ont i huvudet förut plus att jag hade så svår yrsel att golvet kändes som mjuk lera och sängen gungade trots att jag låg helt still och att det kändes som jag skulle kräkas.
Mamma googlade lite och kom fram till att det kunde var stress och det låter logiskt då jag sista tiden haft mycket problem med magbråcket och det blossar också upp i samband med stress.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)