.

.

fredag 8 januari 2016

Tillbaka till skolan

I år är vi lika ledsna hela familjen, killarna ville verkligen inte gå tillbaka till skolan idag. Först tänkte jag låta dom vara hemma för det känns löjligt att gå en dag och sedan vara ledig igen men jag ville att dom skulle vara där första dagen för det är å man pratar om vad man har gjort på lovet och så och det vill jag inte att de ska missa men de ska gå hem direkt efter skolan så vi kan mysa och låtsas att det fortfarande är lov.


Leo var riktigt trött i morse men inte Robin, känns som han aldrig är trött (konstigt med tanke på att när dom var små var det alltid han so m behövde sova middag mm) Leo hade svårt att somna igår och  somnade inte förrens efter elva och sen bli väck kl 7 för första gången på tre veckor.
Sen var jag tvungen att berätta att hans assistent inte kommer tillbaka så det gjorde inte morgonen bättre men jag ville inte att han skulle få veta det när han kom dit heller.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)