.

.

torsdag 18 februari 2016

Farsta centrum

Nelli var jätte duktig länge medans vi gick runt och tittad emen så tröttnade hon lite men jag hade med mig en påse köttbullar som hon skulle få till lunch så dom åt hon i vagnen så där fick jag lite extra tid men jag hittade ingenting utan köpte bar klänningen till henne som jag åkt dit för att köpa.
Sen gick vi till lekrummet en stund Nelli älskar det men det ger mig magsår. Hur kan det varje gång var lite större barn där som beteer sig som skit? Dom springer och skriker, rummet är för barn mellan 0-6 år och de här barnen är vär kring 6 år men seriöst, dom måste väl gå på dagis eller iaf ha träffat andra barn för?? Och föräldrarna spm inte en enda gång pratar med sina barn om hur men beter sig.
Sist brast det för mig dp n tjej passerar Nelli och sätter båda händerna i bröstet på henne och knuffade om kull henne.
Då höll jag ut armen och stoppade henne och sa att så beter man sig inte, sen såg jag henne sitta i sin mamman knä och gråta, jag tycker också att det var skit dåligt av mamman att inte koma och be om ursäkt och säga åt sitt barn att be om ursäkt. Vissa människor skulle inte få ha barn.

Men iaf Nelli hade jätte kul och grät när vi skulle gå, klockan var 12 och jag trdde hon skulle somna på bussen men icke, så vi gick och handlade middag och då somnade hon.










vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)