.

.

onsdag 17 februari 2016

Kyrkan

Det är så kul att gå på kyrkans sång stund med Nelli, varje vecka gör hon olka saker små skillnader som betyder så mycket för en mamma (men inte för någon annan)
Vinka och klappa her hon kunnat länge och följer med i sin favorit sång (nu vinkar vi en sång he hej ,nu klappar vi en sång hej hej osv)
Lilla hästen plopp och prästens lilla kråka är hennes absoluta  favorier fortfarande.
Sen sjunger vi -det blåser och -tittut med näsdukarna och det tycker hon är jätte kul, de senaste gångerna springer hon fram när dom delar ut dom förut satt hon kvar hos mig och tog när dom kom dit.
 
 Sen är det dags att lämna tillbaka dom och då springer hon också dit så glatt och lägger ner dom i lådan igen och då kommer nästa roliga sak, maracaserna.
dom ligger i en korg och hon tog två två idag och springer tillbaka till mig så glatt viftandes med dom hela vägen.
 Idag satt hon och gosade i mitt knä ganska mycket, det gjorde hon inte förra gången då sprang hon runt hela tiden, men idag satte hon sig också på golvet bredvid mig och så g super mallig ut.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)