.

.

torsdag 25 februari 2016

Lååååång natt

Precis som igår började hon hosta efter att ha sovit ett tag men i går kväll gråt hon eller snarare skrek med ämna mellanrum så vid 2 gav vi henne Ipren och hoppades att det skule hjälpa men det gjorde det inte och hon fortsatte att hosta så jag inhalerade henne. Efter ett tag slutade hon hosta men inte att gråta så vid 3 väckte jag Leo och gick in med honom i hans rum för annars kommer han aldrig att orka skolan.
Hon var lite grinig på morgonen men vid 9 gick jag till gymmet och lämnade henne med Micke i 2 timmar och det var riktigt skönt, jag vet ju att jag kommer vara ensamen med henne till iaf 21 ikväll eftersom han jobbar och han lär u var rejält trött när han kommer hem,

Vid halv 12 gick vi upp i sängen för att hon är så dålig så busade hon och skrattade i sängen och så la hon ifrån sig nappen och la sig tillrätta, hon var rejält trött och somnade till flaskan men sömnen ble inte lång. Hon hostade och hostade och eftersom jag hade inhalerat henne innan vi la oss så gav jag henne lite host medicin men det funkade inte hellre så tillslut gick vi nr och la oss på soffan och då sov hon bättre men hostade då och då. Tillslut behövde jag gå på toa och då vaknade hon och grät men när jag kom tillbaka hade hon lagt sig ner och somnat om, tyvärr måste jag nog väcka henne för annars lär hon aldrig somna ikväll.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)