.

.

lördag 20 februari 2016

Lördag morgon

Nelli och jag ligger i sängen och försöker vara så tysta vi kan eller jag tror inte Nelli försöker alls men jag försöker hålla henne tyst för alla andra sover. Jag kom på att jag kan ge henne telefonen så kanske hon är tyst. Hon och Micke brukar alltid titta på datan när han vill att hon ska vara tyst.
Egentligen borde jag kanske sova lite till men jag var så inställd på att gå ner innan jag kom på telefonen så nu är det svårt att ställa om när man kämpat för att bli pigg. Meeeen  vad jag längtar efter et kaffe, men jag vågar inte smyga ner för så fort det inte går som Nelli vill låter hon som ett brandalarm så risken är att hon väcker hela huset då-
Jag tror Nelli hade feber i natt hon har sovit oroligt och varit jätte varm men jag hämtade  ingen ipren för dom säger ju att feber  är kroppen som kämpar bort de elaka blodkropparna och ger man febernedsättande tar det längre tid. Vi får väl se idag hur hon mår.
I dag är första gången jag har blivit irriterad av att det börjar bli ljusare på morgonen, jag kan inte sova om det är ljust i sovrummet och i förrgår tänkte jag glatt att det var första gången det inte var kolsvart ute när vi gick upp ur sängen men idag när hon har väckt mig oavbrutet så tänkte jag att klockan måste vara sju nu efter som det är ljust ute, Så tillslut hade jag piggnat till såpass att jag orkade gå ner med henne och tittade på telefonen när jag reste mig upp. 7.20......... va faan jag trodde typ 9 kanske 8.20 men inte 7.20 iaf. vem vill gå upp 7 ren lördag och framförallt när man knappt sovit??
Undra om det här betyder att jag kommer börja vakna vid 5 -6 av ljuset på morgonen nu?




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)