.

.

måndag 15 februari 2016

Måndag


Efter en låååååång natt så gick jag till gymmet och Micke var hemma med Nelli. 
Sen har vi inte gjort så mycket. Städat lite och ätit lunch och  gått ut med hunden, jag trodde hon skulle somna när vi gick med tuffs men det gjorde hon inte så vi gick hem med honom och hämtade några pant påsar och gick till centrum men då somnade hon så jag vände och gick hem igen.
Efter en stund började hon gråta i vagnen så jag hämtade henne och hon fick fortsätta sova på mig i soffan, så gör vi ofta och har gjort ända sedan hon föddes :)
Den lata människan i mig saknar spädbarns tiden då man bara kunde ligga och mysa, amma lite sova, amma lite till. Nu busar hon massor varje dag men sover fortfarande lika dåligt på nätterna.
Undra vad det beror på att vissa barn sover hela nätter och andra som Nelli som gråter mycket på nätterna. 
På en vecka sover hon oftast en hel natt, två nätter då hon vaknar 2-3 ggr, 2-3nätter då hon gråter hela tiden mellan 3 och framåt och ibland en hel natt till eller en natt då hon börjar som igår redan från läggningen.
Ska försöka se om det finns något mönster 






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)