.

.

måndag 29 februari 2016

Sportlov

Idag har vi också klippt alla eller jag Robin rakade jag, man jag har klippt håret och så klippte jag Nellis lugg.
Först velade jag om jag skulle låta luggen växa ut och ha hårspänne för att hon är så otroligt söt då men så sa någon att hon skulle ha lugg för hur ofta har man 2 tofsar och lugg när man är stor och det håller jag med om så jag klippte henne idag.
När Micke äääääntligen kom hem gick vi till centrum och åt lunch
Så skönt att äta lunch på en riktig restaurang och slippa all korv, hamburgare och pizza.
På vägen hem försvann Robin till en kompis och Nelli somnade och nu är Micke och hämtar Leo igen Robin på väg hem och jag ska snart börja med maten.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)