.

.

fredag 26 februari 2016

Vi har haft en annorlunda dag.
Micke har haft svårt att andas hela veckan och gick till vårdcentralen och fick komma tillbaka dan efter och ta blodprover men han blev bar sämre så han fick åka och röntka lungorna men i går kväll var han jätte dålig och jag tyckte att han skulle åka  till sukhuset men det tyckte inte han men i morse gav han med sig och åkte dit iaf och där blev han kvar.
Lung röntken visade på vatten i lungorna och ultraljudet sa hjärtsvikt.
Jag övervägde att åka upp till Micke men ag vill inte skrämma Robin och Leo. Leo gick igenom världens trauma natten då Nelli åkte in till akuten och nästan dog så ag vill inte utsätta honom för något, så jag stannade hemma och gjorde äppelpaj som jag hade lovat när dom kom hem från skolan.
Det kändes lite konstigt för mig men killarna hade kul och mysigt för dom visste ju inget sen berättade jag en odramatiserad version om varför Micke blev kvar på sjukhuset

Vi hade en jätte mysig kväll med tacos och film, det kändes bara lite jobbigt när jag skulle gå och sova men så är det ju, på natten blir allting lite värre.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)