.

.

lördag 26 mars 2016

Påskäggs jakten

När jag kom hem var det fullt bus här hemma och det kändes så himla skönt att morfar och barnen lekte och skrattade massor.
Jag passade på att gömma de sista påsk äggen men morfar fick vakta Nelli för hon gick och hämtade alla ägg jag gömde och jag insåg att jag hade glömt att köpa ägg till henne. Men jag tänkte att vi skulle åka och köpa nåt fint rosa ägg till henne men jag har ju varit på sjukhuset hela tiden sen i onsdags så det flöll bort.
Hon fick ett ägg med 10 godisar som hon åt upp på två minuter och en egen korg att leka med.

I år hade jag köpt 8 st lego gubbar från Marvel till killarna så de fick inte bar godis i äggen och det blev dom så himmla glada för och satte sig direkt och byggde ihop dom vid köksbordet.

När nelli hade ätit lite gjorde vi sällskap med morfar hem för att hon skulle sova lite men hon ville bar gå och grät och grät för att hon inte fick det så till slut gick jag och handlade lite och på vägen hem somnade hon äntligen.

Nu ska jag ta några huvudvärks tabletter och vila lite innan hon vaknar igen.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)