.

.

fredag 25 mars 2016

Torax solna

Vid halv nio smsade Micke mig och berättade att operationen blev inställd. Så direkt efter frukosten skjutsade pappa upp mig och Robin till sjukhuset. Jag tänkte ta med Nelli men mamma sa att hon hade nyst massor dagen innan så då fick hon stanna hemma hos mormor.
Robin och jag stanande på sjukhuset hela dagen. På efter middagen blev Micke dålig och hostade massor så de flyttad honom till ett annat rum och ringde upp torax på karolinska och de bestämde då att han kommer opereras under morondagen. Micke fick besök av några vänner så dom tog med sig Robin hem till mormor och morfar och jag åkte med Micke i ambulansen till karolinska och stannade till sex tiden på kvällen då pappa och alla barnen kom och hämtade mig.
Leo var hemma ensammen hela dagen och var så himmla duktig och tog lunch själv och gick och spelade fotboll.
Vi åt tacos idag igen (känns lika bra att äta det dom önskar så dom får ha det bra också, båda killarna är ledsna och saknar pappa)




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)