.

.

lördag 4 juni 2016

Ger upp

Jag är så trött å less. Det känns som jag bara kämpar och det blir aldrig bättre.
Jag blev jätte sjuk i torsdags kväll igen. Och det håller fortfarande i sig. Jag har sån huvudvärk att jag inte orkar ha ögonen öppna.
I går kväll efter maten så fick Leo svårt att andas och jag provade att ge honom av Nellis medicin sen somnade han lite men vaknade och hostade och hostade och fick svårare och svårare att andas. Han fick sitta på balkongen medan jag pratade med micke för att få lite hjälp. Då blev det lite bättre med hans andning men han betedde sig fortfarande konstigt så jag ringde morfar som skjutsade oss till akuten. Där kom de fram till att dom trodde krupp men inte astma. Lungorna lät bra och han syresatte sig bra.
Vi kom hem vid tio och då kom micke med Robin och Nelli. Leo somnade väldigt fort men började hosta oavbrutet och gråta så jag gav honom hostmedicin och jag tror den hjälpte han hostade nästan inget på hela natten utan började på morgonen igen.
Jag hoppades att jag skulle må bättre idag men nej. Hur länge kan man vara sjuk egentligen??
Nu ska vi göra oss iordning för Leo ska spela match.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)