.

.

fredag 3 juni 2016

Gökkotta

Varje år ordnar Leos fröken något som hon kallar för gökotta.
Då äter man frukost vid hundudden, som är klippor sommvätter mot sjön. Den börjar redan vid halv sju för att alla föräldrar som vill ska kunna vara med men vi brukar inte komma förren vid sju.
Jag längtar så fruktansvärt till den här dagen för det är så otroligt musigt ch jag har kollat vädret varje dag för att se. I år tänkte jag stanna kvar  i skogen med Nelli och gå och titta lite och bara njuta av det otroliga vädret vi har just nu.
MEN.........
Igår blev jag bara sämre och sämre tillslut kom jag inte ur soffan så mamma kom hit och gjorde iordning mackor till frukosten.
Jag sov så dåligt i natt säker för jag var nervös över att försova mig.
Mamma sa att om jag fortfarande var dålig idag unde Mickke släppa av Nelli hos henne på vägen till jobbet men in i det sista så hoppades jag att vi skulle kunna stanna iskogen men det gick inte. Jag åkte hem med Micke och sov sedan i 5 timmar.


Så underbart otroligt fantastiskt. Jag önskar att alla kunde få uppleva det någon gång. Leo hade inte ro att sitta still utan busade med alla klass kompisar. Och Nelli sprang ner till vattet och kände ää äckligt sa hon :)






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)