.

.

måndag 11 juli 2016

Virum älgpark

Helt otrolig upplevelse.
Det är det mest fantastiska vi någonsin har gjort.
Det här var en upplevelse som vi alla uppskattade l kanske mycket tror jag. Robin var lite rädd men det är förståeligt när dessa jätte stora djur stoppade in hela huvudet i vagnen.
Jag gjord bort mig och tog sälj kvistarna som vi skulle mata dom med och satte mellan benen för att jag ville fota när Nelli, Robin och Leo matade älgen men han fick syn på kvistarna och dök in mellan mina ben och åt upp kvistarna så jag fick hela hans horn i magen men det gjorde inte alls ont. Dom var runda och lurviga. Vi fick även äpplen och potatis som vi matade dom med. På vägen tillbaka klättrade Robin Leo Emma och Aron upp på taket och åkte på taket tillbaka.














michanmichan

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)