.

.

lördag 13 augusti 2016

Åååh guuud

Idag ringde väckar klockan 07.30 och jag trodde bokstavligt att jag skulle dö.
Tänk att nästa vecka kommer vi gå upp tidigare än så, då börjar vi typ ta på oss ytterkläderna.
En otrevlig påminnelse om att skolan snart startar.
Anledningen till att vi gick upp så tidigt var att Robin spelade två fotbolls matcher. Som dom förlorade..... Han var lite ledsen när vi gick hem men blev glad när jag påminde honom om att vi ska gå på fotboll på Friends på eftermiddagen och äta buffe på O´learys efteråt.

Svårt att veta vad man ska ha på sig?!? På förmiddagen var det jätte kallt men nu är det ganska varmt..


Man kan säga att Nelli tar efter mig....... Jämt vill hon fota. Kort fån säger hon då och sen fotar hon hej vilt.






Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)