.

.

tisdag 23 augusti 2016

Tandläkaren mimioner och fritids

I dag hann jag göra världens bästa träningspass på gymmet innan det var dags att gå till tandläkaren med Leo.
Han blev skallad på skolan i fredags och slog av en bit på en tand och två är lösa så en tandläkare måste titta på det.
När jag hade lämnat Leo i skolan klockan 11 somnade Nelli i vagnen och jag stog handfallen och visste inte vad jag skulle göra.
Jag hade tänkt gå till mamma och pappa och vara ute i solskenet lite till Nelli skulle sova vid ett.
Hon måste ha varit galet trött för hon sov i nästan tre timmar och vaknade på ett underbart humör.
Hon skrattade och skrattade och skrattade åt sin minion som skrattar och pratar och pruttar. Lätt den bästa presenten hon någonsin fått.
Sen tog vi en promenad i solskenet till killarnas fritids och på vägen dit lekte vi lite i en park. Egentligen hade vi inte tid men solen skiner inte så ofta så då  måste man passa på.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)