.

.

tisdag 27 september 2016

Känslig tjej


Jag undrar vad det har varit med Nelli idag.
Vi var på öppna förskolan och så ville hon äta lunch men när vi väl satt där ville hon ite äta alls och sedan började hon gråta.
Vi gick in och lekte ist och när hon satte upp handen i ansiktet på en liten pojke sa jag åt henne och då började hon stört gråta och sprang ut i hallen och la sig på soffan och grät och ville gå hem.
Jag tröstade henne och tyckte att hon kändes varm.
Hon satte själv på sig jackan men medans jag klädde på mig så försvann hon in och började leka lite smått. (så klart när man är på väg hem)
Men när vi gick hem tog det lååång tid innan hon somnade.

Det blev lite tokigt när hon vaknade också.
Hon vaknade 10 minuter innan jag och Leo skulle gå på samtal i skolan men det gick bra och vi tog med paddan och hon var knäpp tyst och super nöjd under hela mötet och det verkar inte finnas ett enda tecken på att hon skulle vara sjuk.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)