.

.

onsdag 28 september 2016

Vilken kaosig dag.
Dagen började med två stora bråk med Leo innan kl 7.30 på morgonen och dessutom spöregnade det ute.
Klockan fem i åtta hämtade pappa mig för jag hade en tid på huddinge sjukhus.
På vägen dit fastnade vi i köer och jag kom 10 minuter försent och sedan tog det ytterligare tio innan doktorn kom och hämtade mig.

Sedan skyndade vi oss hem för jag ville gå till kyrkan med Nelli för det är den roligaste sångsammlingen på hela veckan.
När jag precis kommer hem ringer Leo och gråter och vill gå hem och hans assistent anser att det är bäst att han går hem.
Sen skyndade vi till kyrkan och kom precis när dom sjöng välkomst sången.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)