.

.

onsdag 12 oktober 2016

Helt otrolig unge.

Vi ska gå å möta mormor för hon hade köpt blommor år mig.
Vi tog med en filt som var deras i en påse och så skulle hunden med.
När jag kommer ut har Nelli satt fast kopplet på vagnen och tagit påsen och är redo att gå❤❤
Efter några Meyer gav hon dock upp för påsen tog i backen så det blev svårt att gå.
När vi kommit till grinden kommer jag på att jag har glömt min telefon så jag säger till Nelli att jag ska bara springa in och hämta min telefon. Då säger hon- fån fickan. -Ja svarar jag. Man kan ha telefonen i fickan
- Ja fån fickan säger hon igen.
Jag springer in och letar men hittar inte telefonen så jag går ut igen och säger till Nelli att jag inte hittade telefonen.
- Fån fickan. Säger hon igen och drar i sin ficka för att visa mig.
-Har du min telefon i fickan? Frågar jag
- Ja säger hon så stolt igen och visar mig sin ficka. Och det hade hon :) älskade otroliga unge




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)