.

.

fredag 28 oktober 2016

Höstlov


Äntligen är lovet här.
Starten blev väl inte riktigt som jag hade önskat.
Robin hade match med handbollen och det var Mickes tu att hålla i fredags trääningen på innebandyn vilket gjorde att Robin fick skjuts av en kompis i laget.
Leo blev väldigt ledsen när han fick veta att varken pappa eller Robin skulle vara hemma.
Middagen blen inte så himla mysig heller trots att jag och Leo valde film och åt tacos, Nelli grät större delen av kvällen och trots att doktorn sa att prickarna inte var någon sjukdom och att febern börjar gå bort är ett gott tecken så verkar hon ändå må jätte dåligt.
Hon gråter hela tiden, äter ingenting alls .......

Leo blev ledsen och sa att jag hade faktiskt sagt att vi skulle äta tårta för att fira att lovet startade så jag knatade i väg och handlade tårta saker och blev jäkligt nöjd med mig själv när jag kom på att jag kunde göra tårtan som en pumpa.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)