.

.

lördag 29 oktober 2016

Marvel Universe Live i Globen

Efter en lååååååååång natt så åt vi julskinka på kavring med massa stark senap och begav oss till Globen.
Dom här nätterna börjar ta kål på mig, Nelli gråter inte men hon gnäller på gränsen till gråt hela tiden, ibland hinner jag inte ens somna innan det är dags igen.
Ibland går det inte att trösta henne heller utan hon börja gråta ännu mer när jag klappar henne.
Man vill ju var snäll gosig och ge henne massa tröst men när jag är så där trött så känner jag att jag blir irriterad på natten för att det aldrig slutar. nu är det femte natten i rad.

Idag var det dags för Marvel Heroes live i Globen.
Vi bokade biljetterna redan i april och idag var det äntligen dags, Jag Robin och Leo tyckte att det var jätte bra men Nelli började gråta på en gång och sedan eskalerade  det bara tills hon var helt hysterisk så jag fick ringa mormor och morfar och fråga om dom kunde komma till globen och hämta henne.
Tråkigt tycker jag för hon gillar ju batman och spiderman så Micke trodde att hon skullegilla det mest av alla i hela familjen.










vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)