.

.

torsdag 27 oktober 2016

Sjuk tjej

Natten har varit feber fri morgonen lika så men sen fram åt lunch blev hon jätte dålig, gnällig och sedan grät hon och grät och däckade sedan i vagnen på vägen från centrum.
Man märker när det är riktigt dåligt för då ligger hon sig i vagnen och vilar, annars vägrar hon att ligga ner när vi är i affären.

Idag när jag bytte blöja innan vi gick till centrum upptäckte jag att hela rumpan var full av röda prickar och en på låret var jätte stor.
Igår såg jag att hon hade kring munnen men det får hon ofta när hon använder natt mycket och dregglar men nu tror jag att det är nåt annat.
Jag ringde till vårdcentralen men dom hade inga tider idag så jag skulle ringa i morgon ist. Typiskt





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)