.

.

fredag 28 oktober 2016

Trots att utslagen såg hemska ut var det ingen fara alls det var troligt vis bar utslag pga den höga febern som hon har haft.

Nelli tyckte som vanligt att det var super skoj på vårdcentralen men hos doktorn skrek hon hysteriskt.
Sista gångerna har det varit skit jobbigt att går till doktorn med henne. Hon vägrar öppna munnen skriker och slåss så det knappt går att hålla henne.

Det är en jobbig sida hos henne tycker jag. Hon är överlag så glad,busig rolig och fantastisk och när det faktiskt gäller nåt allvarligt så är hon ett monster.

Hon har varit pigg och glad idag men sen så svänger humöret och hon gråter och gråter. Hemma började det så la hon sig i vagnen och jag trodde hon skulle somna innan vi kom i väg men sen blev hon glad igen men så inne på ica bröt hon ihop igen och bara grät och grät.

Även när hon sover gråter hon mycket nu, i natt var  det flera gånger tillslut flyttade jag över henne till min säng.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)