.

.

tisdag 11 oktober 2016

Två djuklingar


Igår klagade Leo på att han mådde illa och ville gå hem, men varje gång det är fotboll innebandy eller fritids så mår han dåligt så jag sa åt honom att gå ändå men jag ringde till fritids och kollade och då spelade han fotboll. När jag kom och hämtade honom var han vit i ansiktet och hela vägen hem trodde han att han skulle kräkas.
Väl hemma la han sig i soffan och där låg han resten av kvällen, jag gick till gymmet en stund och när jag kom hem hade han kräkts lite men medtagen. Men när det var dags att gå och lägga oss då började han kräkas massor, sen kräktes han bara en gång till på natten. Idag är han hungrig precis som man är efter en maginfluensa och helt ärligt är det mysigt att vara hemma med sjuklingarna.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)